Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2018 09:49 - Първи ден фастинг
Автор: terezaantova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 248 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте всички, 

Да започваме!

09:30 ч - Преди един час се събудих. Отидох до тоалетна, и след това, на гладно и жадно се претеглих. Тежах точно 78,400 кг (без дрехи, разбира се). Висока съм 163 см, на 36 години. Не смятам, че за 10 дни ще отслабна повече от 5 кг, но все пак не забравих да си направя снимка, за да сравним накрая. 
Такааааа.... преди половин час изпих една чаша вода, след половин час ще изпия още една. Свалих си едно приложение от интернет, което ме подсеща да пия вода. Повярвайте ми, всеки мисли че пие достатъчно вода, но всъщност се оказва че не е така. Та, аз, за това имам нужда от подобна помощ. Настроих приложението за подсещане на всеки кръгъл час, когато изпивам една чаша от 250 мл вода,... и така до като достигна лимита за деня. При постенето (фастинг, гладолечение, въздържане от храна....за кой, както е удобно да го нарича) трябва .... ТРЯБВА да се пие достатъчно вода, а когато не се употребява храна, не се изпитва голяма жажда. Поне при мен е така. Така че, хем, за да не се обезводни организма, хем, за да се залъже глада, ТРЯБВА да се пие достатъчно вода. 
По принцип първият ден не ми представлява никакъв проблем да го спазвам. Аз си фастувам по 24 часа всяка седмица на фазите на луната (от повече от половин година). Няма нищо сложно. 
Та, това е. 

До скоро!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: terezaantova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8019
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930